فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه

  • ۰
  • ۰
ماگ سرامیکی مدل Hello Kitty
 
قیمت : 22,000  تومان
خرید پستی
"یاکو شیمیزو"  شخصیت معروفی نمی باشد و شاید عده کمی او را بشناسند  اما شخصیتی که او طراحی کرده است، شخصیت معروفی است و تقریبا بیشتر کودکان جهان آن را به جا می آورند.

ماگ سرامیکی مدل Hello Kitty


"یاکو شیمیزو"  شخصیت معروفی نمی باشد و شاید عده کمی او را بشناسند  اما شخصیتی که او طراحی کرده است، شخصیت معروفی است و تقریبا بیشتر کودکان جهان آن را به جا می آورند. "هلو کیتی" نام این شخصیت کارتونی معروف است که از حدود چهل سال پیش تا کنون طرح و گرافیک آن در بیشتر لوازم مربوز به کودکان به چشم می خورد.

خیلی از بچه ها دوست دارند که از ظروفی استفاده کنند که روی آنها از طرحهای مختلف استفاده شده است و این گونه آنها بیشتر تشویق به مصرف خوراکی های مفید میشوند. از طرفی هیچ چیز به اندازه یک هدیه کودک شما را شاد نمی کند.حال اگر این هدیه چیزی باشد که بتواند با آن ارتباط خوبی برقرار کند ، ارزش آن دوبرابر می شود. شخصیت های کار تونی معمولا شخصیت هایی هستند که اغلب کودکان با آن ها ارتباط خوبی می گیرند. هلو کیتی یکی از آن هاست که طرح آن باعث طراحی ماگی شده است که بسیار مناسب کودکان می باشد. وجود این طرح که به شکل کارتونی ترسیم شده است، در علاقه کودک به استفاده از این ماگ و در نتیجه ، استفاده از این نوشیدنی های متعدد ، می تواند بسیار موثر واقع شود. ماگ سرامیکی مدل Hello Kitty یک ماگ زیبا و کودکانه می باشد. این ماگ در ابعاد  11.5 × 9 × 17.5 سانتی متر ساخته شده که دارای گنجایش مناسبی می باشد. مهمترین ویژگی این ظرف جنس آن است که از سرامیک تهیه شده است که همین موضوع در بالا رفتن کیفیت آن تاثیر زیادی دارد. استحکام این ماگ به خاطر استفاده از سرامیک در ساخت آن،بالا می باشد. لعاب کاری روی بدنه خارجی این ماگ نیز باعث می شود، در شستشوی مکرر ،به هیچ وجه لکه ناشی از انواع نوشیدینی وشیر بر بدنه آن باقی نماند. وزن این ماگ خوش دست ،حدود 570 گرم است که وزن نسبتا کمی نمی باشد و این به خاطر نوع سرامیک استفاده شده در ساخت آن است. وجود یک در پوش به شکل سر هلو کیتی بسیار به زیبایی این ماگ کمک کرده و آن را مناسب برای  استفاده‌ی کودکان می کند. باید عنوان کرد این درپوش به از جنس ماگ یعنی سرامیک بوده و این ویژگی کیفیت آن را بالا می برد.

 وجود یک دسته 6 سانتی متری در این ماگ باعث شده  در هنگام سرو نوشیدنی های داغ به هیچ وجه داغی ماگ به دست نرسد و بتوان به راحتی آن را جابجا کرد از طرفی این ویژگی وزن نسبتا سنگینش را جبران می کند و باعث می شود  کاربر براحتی بتواند این ماگ را آن هم هنگامی که پر از نوشیدنی است،جابجا کند.لازم به ذکر است این لیوان دارای دسته ای به ارتفاع 6 سانتی متر است و قطر دهانه ی آن 6 سانی متر می باشد که درپوش سرامیکی با همین قطر روی آن قرار می گیرد. این ویژگی به همراه سایر ویژگی هایی که ذکر شد ، از این ماگ یک ماگ مناسب برای استفاده ی روزمره ی کودکان ، به وجود آورده است.

قیمت این محصول 22000 تومان
 
"یاکو شیمیزو"  شخصیت معروفی نمی باشد و شاید عده کمی او را بشناسند  اما شخصیتی که او طراحی کرده است، شخصیت معروفی است و تقریبا بیشتر کودکان جهان آن را به جا می آورند.


قیمت : 22,000  تومان
خرید پستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی