فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه

  • ۰
  • ۰

لباس مشکی محرم، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.

تیشرت ساده محرم چهارده دکمه

ویژگی های کلیدی:

✅جنس:نخ پنبه

✅آستین بلند

✅یقه دار

✅رنگ:مشکی

✅سایز:لارج / ایکس لارج

چهارده دکمه

سایز

رنگ بندی




قیمت: 28,000 تومان    
 
 
  • وضعیت:
  • گارانتی محصول:
  • گارانتی تحویل: 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
  • خدمات پس از فروش:
 
نام تیشرت ساده محرم چهارده دکمه
ویژه ماه محرم
جنس نخ پنبه
نوع آستین
آستین بلند
نوع یقه یقه دار
رنگ بندی مشکی
دکمه 14 دکمه
سایز ها
لارج(L)  /  ایکس لارج(XL)

 

معرفی اجمالی محصول:

لباس مشکی محرم، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.
یکی  از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.
بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.قیمت: 28,000 تومان    

 

لباس مشکی در عزاداری امامان نور «علیهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهیدان ـ جسمی تیره، ولی جانی روشن دارد، ظاهر سیاه‌پوش است ولی در باطن سپید و چه خوش گفته است شیخ محمود شبستری در گلشن راز که:
سیاهی گر بدانی نور ذات است/ به تاریکی درون، آب حیات است
چه گویم که هست این نکته باریک / شب روشن میان روز تاریک

با آمدن ماه محرم مراسم باشکوه عزاداری‌ها و آئین‌های ویژۀ این نهضت آغاز می‌شود. برای شرکت در این مراسم‌ها نیاز به یک پوشش مناسب با این ماه خواهید داشت. این تیشرت دارای جنس عالی و لطیف پنبه بوده که مناسب استفاده در فصل پاییز می‌باشد. و این پارچه از کیفیت بالایی برخوردار است. چاپ فوق العاده زیبا و باکیفیت این تیشرت توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب نماید و متن نوشته شده بر روی این تی شرت ( (دریاست در کنارش و لب‌تر نمی‌کند) ) می‌باشد که به زیبایی تمام طراحی شده است. یقه آن گرد بوده و مدل آستین بلند می‌باشد و از تن خوری عالی برخوردار است.

قیمت: 28,000 تومان    

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی