فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه

  • ۰
  • ۰

عروسک فانتزی یوبرو

امروزه عروسک کاراکتر های تلگرام و اینستاگرام از محبوب ترین اسباب بازی های میان کودکان و نوجوانان و جوانان هستند. یکی از شخصیت های پر طرفدار شخصیت یوبرو است که بسیار محبوب بوده و عروسک آن بسیار پر طرفدار شده است.
عروسک فانتزی یوبرو

شخصیت محبوب این روز های تلگرام!


آنتی باکتریال و قابل شست و شو

دارای جنس مخمل با کیفیت

دارای گیره آویز


قیمت : 19000 تومان



امروزه عروسک کاراکتر های تلگرام و اینستاگرام از محبوب ترین اسباب بازی های میان کودکان و نوجوانان و جوانان هستند. یکی از شخصیت های پر طرفدار شخصیت یوبرو است که بسیار محبوب بوده و عروسک آن بسیار پر طرفدار شده است. این عروسک ها با کیفیت بالا و قابل شستو شو و ضد حساسیت بوده و گرفتن سلفی با آنها و استفاده از آن ها در داخل اتومبیل و یا حتی در داخل اتاق جذابیتی خاصی دارد. این محصول دارای گیره جهت آویز می باشد.

قیمت : 19000 تومان



ویژگی های عروسک فانتزی یوبرو:
- انتی باکتریال
- مخمل با کیفیت
- قابل شست و شو
- الیاف ویسکوز ضد حساسیت
- دارای گیره آویز



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 19000 تومان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی